vrijdag 26 februari 2010

deze kaarten zijn van gisteren en vandaag




6 opmerkingen:

  1. Leuk die kraaltje zo aan t bedeltje. Vind de takjes wel schattig zo hoor, zo klein zijn ze toch niet. Ik heb weer een nieuwe mal met bloemetjes voor de big shot. Ook gelijk met embossing. Maak er wel een paar voor je. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dat super gave en mooie kaartjes
    en die kleuren helemaal geweldig. Je hebt
    er ook hele leuke bloemetjes op echt toppie
    Wat leuk dat je volger van mijn blog bent
    geworden ik heb me bij jou ook gelijk aangemeld
    want je maakt ook hele mooie dingen.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Antonia,
    Leuk dat je dezelfde passie als je dochter hebt.
    Je kaartjes zijn erg mooi,dat vintage,alleen watik ook doe het wil mij niet lukken.
    Ik sluit me ook gelijk bij jouw aan hoor.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat staan hier schitterende kaarten Antonia, prachtige stempels en plaatjes.
    Heel mooi papier en combinaties.
    Ik ga je gelijk volgen.
    Bedankt voor het bezoek op me blog.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Antonia wat een schitterende creaties maak jij,echt geweldig mooi.
    Ga je dan ook volgen hoor.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via via kwam ik hier terecht!! Wat maak je leuke kaartjes joh, heb gelijk op de knop volgen gedrukt zodat ik zeker geen een creatie van je mis.
    Fijne Zondag!!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen