zaterdag 22 mei 2010

naar de toppers geweest in de arena



9 opmerkingen:

  1. Jullie zien er schitterend uit..was het leuk?

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er wel heel gezellig uit zo samen,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou zo te zien was het super gezellig, ik hoop dat het leuk was hihihi

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Antonia, geweldig die hoeden en boa's!! En wat leuk dat je zoiets samen met je schoondochter doet zeg!! groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien jullie er Super uit zeg, je hoeft niet te vragen of jullie het naar je zin hebben gehad.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeel gaaf,ik heb van mensen om me heen gehoord dat het fantastisch was!Ik hoop dat jullie ook zo genoten hebben!!
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Antonia, wat geinig ,jullie hebben vast veel plezier gehad xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. looks as if you had a brilliant time love Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hay Antonia,

    Wat zien jullie er gewelidig uit!
    Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen